Thursday, October 29, 2009

Barbie girl



Nüüd on nii, et mina lähen oma elu esimesele korralikule STIILIPEOLE. Kas pole mitte exciting?! Teemaks on Barbie girl, ehk siis kõik roosa ja valge ja võlts. Mitte, et barbi võlts oleks, aga peab ikka vinti väheke üle ka keerama ;)
Mina siis mõtlesin mida selga panna. Rooooooooooooosa seelik, MMHMHHHH. See on kindel. Selle muidugi peab ise valmis meisterdama, sest sellist nagu ma tahan poest ei saa. Ma ainult veel ei tea mis pluusi või asjanduse ma organiseerin omale. Ideaalne oleks muidugi roosa korsett, aga selle tarbeks ma ei hakka kuskilt eraldi ostma ka suure raha eest üheks korraks. Ehk siis pigem mingi valge või roosa maika ja seda kaunistada millegagi. No ja siis peab vaatama mingid sukad või retud seeliku alla, mis oleks samamoodi roosad või valged. Päris mannavahune värk saab olema. Ennastki ajab juba iiveldama. Liiga beibekas, aga selleks stiili peod ongi, et oleks fun ja teistmoodi.
Enivei... sain teada, et kunstripsmed tuleb ka külge kleepida. Jepijeeejee, saangi ära proovida nüüd need.
Igatahes ma loodan, et sellest tuleb minu esimene ja vägagi meeldejääv stiilikas.

No comments: