Sunday, November 29, 2009

New me



Mul on pikad juuksed, musta värvi. Terve elu olen olnud tegelikult suhteliselt lühikeste juustega :) Lausa inetu poisipeaga, olin siis blond. Punapea olen ka olnud. Päris hirmus kui nüüd hiljem mõelda. Kumbki, ei blond ega punane, pole minu värvid. No juustes ma pean silmas. Blondina puudus mul ka veel tukk. Siis läksin juuksurisse kus lõigati mulle 8 sotine tukk. Okei, väheke triibutati tumedaid salke ka sisse. Aga ikka oli kole. Või no mina olin kole.


Üks sõbranna oli mulle aastaid rääkinud, et värviksin tumedaks oma juuksed. Lõpuks, ma ei tea millest tulenevalt, ma seda ka tegin ja olen siiani tulemusega üli rahul. Ma võiks isegi öelda, et see on mu elu parim ostus olnud.


Ja nüüd, homme, 30 november kell 17.00 lähen ja lõikan oma juuksed JÄLLE lühiksesks. See otsus on suht kindel nüüd. Ma tahan loota, et ei pea kahetsema. Alati ma põen kõige rohkem selle pärast, et ma ei tea ju millised on juukusri kogemused, kui vilunud ta on jne... Alati kuskile uude kohta juuksurisse minnes on selline tunne, et küsiks enne juuksuri portfoliot näha. Ma arvan, et see oleks õigustatud. :) Ikkagi ühe oma kõige olulisema välimuse osa usaldamine täiest võõrale inimesele.


No vot siis. Pildil on siis soeng mille ma mõtlesin lõigata :)


Loodame, et jään ise tulemusega rahule ja kui ei siis pean lohutama sellega, et ise ma ju tahtsin seda :D


No comments: