Wednesday, December 9, 2009

Minu favoriidid

Ooo, kuidas ma jumaldan retuuse. Olen oma vanad lemmikud, teksad, täielikult asendanud retuusidega. Ja ma tunnen ennast nendes nii hästi. Hiljuti lugesin kokku 4 paari legginseid. Okai, pole teab mis mega-giga number, aga on, mille vahel valida. Luckily on kõik erinevad ka nii, et...
Võin ju kirjeldada, et ühed on tavalised, siis teised on ka tavalised aga küljepeal on needid, kolmandad on need millega iga kolmas linnapeal vastu tuleb, ehk siis need Stradivariusest neetidega(isegi keset peomöllu hollykas tuli mingi neiu mu juurde ja kiitis neid taevani ja küsis kust ma need saanud olen. Naljakas oli see, et klubis oli veel vähemalt 2 inimest sellistega kelle käest küsida). Enivei oleks veel vaja wet-look leggisid ka, aga ma üks kord proovisin ja nägin nendes eriliselt rõve välja. Võibolla olid liiga 'märjad' :)
No vot, mõned pildid ka siia mida ma leidsin googeldades.

Need on niisama ägeda ideega ;)

Jah, kui saaks midagi SELLIST siis ma oleks seitsmendas taevas ilmselt. ÜLIilusad!

Nendega on selline lugu, et kevadel Rootsis nägin neid ja armusin silmapilkselt, aga mu kallis, armas töökaaslane suutis mulle augu pähe rääkida, et kuhu ma jumala eest lähen nendega. Ega ma mõni Anu Saagim ei ole. Sisimas mõtlesin, et olen ju küll :D:D Igatahes olen neid silmanud kuskil kesklinna kaupluses ka, aga ei mäleta enam kahjuks kus. Igatahes TAHAN ma neid ikka veel.


Ja see on lihtsalt üks kena kombinatsioon millest sain idee oma ankle bootse DIY'da. :) Lahe, kas pole?!




No comments: