Wednesday, January 27, 2010

Happy, smiley

Jeeiiii, ma olen oma nelja followeri üle nii siiralt rõõmus, et sõnad on siinkohal üleliigsed. Südamest minu suurim tänu ja see innustab mind veel rohkem asjaga tegelema ja oma aega sellesse pühendama.
Täna ma mõtlesin, et ma ikka üldse ei tea mida ma tahan oma elus teha. Ma ei suuda lihtsalt otsustada ja kui ma midagi olen mõelnud mis mind näiteks huvitab, siis see jääbki puhtalt 'rohujuure' tasandile, sest mul ei ole julgust seda teostada. Ja ei ole ka innustajaid. Ning ilmselt on see kõik ka mul mingi lapsepõlvetrauma tagajärg.
Aga mis siin ikka heietada, loodetavasti lõpetan kevadel oma 5 aastat kestnud baka õpingud ära ja siis saan juba täpsenimi mõelda ja otsustada kuhu elus jõuda ja mida tegema hakata.
Niisiis, lööme klaase kokku ja loodame, et mu blogikene aina paremaks läheb :)

No comments: