Friday, January 29, 2010

Sneakers

Good morning people :) It's friiiiiiiiiiiiidaaaaaaaaaay. Ja mina olen head tujus, kuni mingi ajani, kindlasti. Sest 11.40 pean arstile minema ja loodetavasti saan oma probleemile lahenduse.

Igatahes ei tahtnud ma enda mingitest isiklikest probleemidest laterdada. Vaid hoopis mulle palju rohkem südamelähedasematest asjadest. Nagu näiteks sneakersitest. Ma ei oska eesti keeles neile mingit koondnimetust anda, kahjuks. Aga enivei, olen ma ise rohkem "tossu" inimene kui kontsa kandja. Sest minu arust on igapäevane mugavus palju olulisem kui väsinud jalad õhtu lõpuks. Mitte, et ma ei kannaks kontsasid, kannan küll. Ja mulle väga meeldib. Aga parema meelega tõttan hommikul, niigi tööle hilinedes, madalates jalanõudes.

Sellepärast otsisin mõned sneakersid mis mulle meeldivad ja ühed mis mul endal ka olemas on ;) Enjoy.



Need reebokid on minu:)


No comments: