Saturday, February 6, 2010

Not so perfect Saturday

Täielik tühjus mu peas, mu hinges, terves mu kehas. Mõtted puuduvad, või siis olen nendega totaalselt hiljaks jäänud. Paar päeva tagasi otsisin just Beyoncest pilte ja mõtlesin temast sissekande teha, aga üks teine blogija oli ette jõudnud, siis samamoodi oma lemmik parfüümidest :) eks jätan need siis tulevikku.
Kuid siiski mõtlesin postitada mõned outfitid mis mulle meeldivad. Nii, et enjoy...

Meeldib see suvine look- prillid, pluus...kõik on ilus/kena.

Jeeesshhh, that's what i'm talkin' about. Sellel neiul on nii awesome kleit, et ma vahetan kadedusest nii kiirest värve, et ei suuda kindlaks määrata mis värvi ma hetkel olen. Ja need varuka  varruka(eesti keel on ikka nii naljakas vahest) 'kaunistused' on nii kenad, et sõnad puuduvad kirjeldamaks seda.

No ja palun, PALUUUUUUUUUUUUN mulle ka üks selline mantel nende ägedate nööpidega. kadekade...

No comments: