Saturday, March 20, 2010

Piu pau

Helloouuu helloouu, ma olen praegu nii mõnusas meeleolus, esiteks. Sest ma tulin emmele ja issile külla ja joome veini ja sööme kooki ja ühesõnaga on äge. Siis teiseks, ma väga tahaks juba linna tagasi. Minna koju, ennast valmis sättida, et siis Merru jurude minna ja siis pärast edasi Hollysse ja Privesse tõnguma(see on üks naljakas sõna, aga see ühesõnaga tähendab tantsimist kes veel ei tea.hihiii). Mu alateadvus saadab mulle juba signaale, et tänane õhtu tuleb täiega lahe.
Aga mu üks lemmik blog DLSW, müüb ägedaid T-särke ja dressikaid. Vaadake ise!

Ja viimaseks ma soovin kõikidele mõnusat laupäevaõhtut ja endale ka muidugi mõnnakat klubidetiiru ja emale veelkord PALJU ÕNNE!

Siin siis pluusid ja üks maika ja dressikas. Ma võtaks endale esimese ja kolmanda. Phh, tegelt teise ja kolmanda. Aga okei, esimene võiks ka siis juba olla. Aitäh :)

No comments: