Wednesday, May 5, 2010

05052010

Eile kodus, suurest igavusest, vaatasin ringi Couture kodulehel ja märkasin, et seal saab testi teha. Ütlen kohe ära, et ma olen üks suuuuuuuuuuuuuuuuuur testija :) Igalpool kui on võimalik mingit küsitlust või testi täita, siis ma kindlalt teen selle ära. Isegi ei oska öelda miks, sest mõned tulemused on tegelikult üsna jaburad.
Aga tagasi teema juurde. Testist peaks siis selguma, et milline on minu stiil. Seal peab vastama 13'le küsimusele mille põhjal  saadetakse sulle Couture.ee stilisti poolt koostatud tulemus. 
Minu stiil peaks siis romantiline olema.

Täitsa tõsi on see, et mulle meeldib keeruline tegumood ja palju kaunistusi ja sitsid, satsid. Tõsi on ka see, et olen veits boheemlasliku väljanägemisega. Võrreldes mu sõbrannadega kes näevad välja väga šikid ja naiselikud, olen mina alati olnud see kes paneb jalga madalad saapad, retuusid ja lohvaka maika. Samas kui nemad on kleidi ja kontsadega. Võibolla on asi ka selles, et ma eelistan mugavust mida pakuvadki mulle just eelpool nimetatud asjad. Mitte, et mullegi ei meeldiks teinekord välja minnes end üles lüüa. Kleit ja kõrged kontsad, selleks peab mul aga olema mingi 'meeleolu', et ohh....täna panen need ja tunnen end hästi. Enamasti aga kannan näiteks ööklubides ikka teksasid ja toppi ning kontsasid. Vahepeal sai küll madalate saabastega tantsimas käidud, aga üsna pea sai selgeks, et kontsadega tunnen end paremini. 

Nii, et tundke end hästi sellistena nagu olete, sest elu on ilus ja suvi oma saabumisest märku andmas.

No comments: