Wednesday, June 9, 2010

Just smoke one cigarette and hush

Ütlen kohe ära, et mul on täielik ideede puudus. Peast oleks justkui tornaado läbi käinud ning kõik mu mõtted minema viinud. Täiesti nõme. Lisaks ettepanekule blogile uus kujundus organiseerida kukkus mul täiesti läbi, sest ma lihtsalt ei oska downloadida seda. Häbi on natuke, et olen selline saamatu arvutimaailmas. Aga vahet pole üldiselt.
Eile pildistasin salaja ühte noormeest, seljatagant. Ta nägi välja nii stiilne ja lahe ja oli veel äärmiselt nägus ka, et ma ei suutnud jätta salapervi mängimast ja pidin kuidagimood oma telefoniga ikkagi pildi ära tegema. Vaatan, õhtul võibolla panen pildi ka siia.
Lisaks lehitsesin eile ühte blogi ja leidsin mõnusaid pilte mis kavatsen välja printida ja siis kodus raami sisse panna.

3 comments:

E said...

Seoses selle kenast kutist pildi tegemisega - ma olen niiiii palju kordi linnas jalutades näinud supersttilseid & ilusaid inimesi, kellest tahaks pilti teha ja teistega ka jagada. AGA ma ei kujuta üldse ette, kuidas ma peaks oma soovi siis sellele "ohvrile" kellest tahaks hirrrrmsasti pilti teha, selgeks tegema . Pärast arvab, et ma olen veits psühho :D

Paabulind said...

tõepoolest, äkki peaks juurde astuma ja end tutvustama, et 'tere, ma pean blogi ja tahaksin sind selletarbeks üles pildstada!' ilmselt tal selle vastu midagi ei tohiks olla:D aga ma küll ei julge eriti nii ligi hüpata:)
aga ma panen nüüd vehemalt selle seja tagant tehtud pildi siia üles ka :)

Getri said...

pildid - HOT!!!