Tuesday, December 29, 2009

This is the last week of 2009

See imeline aasta hakkab otsa lõppema. On olnud nii head kui halba. Olen jõudnud oma mõtetes sinna mis on tähtis ja mis vähemtähtis. Tähtis on see, et sind ümbritseksid kallid ja armsad inimesed kellest hoolid ja kes sinu vastu sama tunnevad. Ilma igasuguse põhjuseta olen mõnele inimesele liigselt haiget teinud ja ise sama tunda saanud. Edaspidi proovin selliseid olukordi vältida ja hetke emotsiooni ajendil mitte tegutseda.
Ühe väikse uueaasta lubaduse tahaksin ka teha. Nimelt sooviksin ma kogu südamest, et ma õpiksin oma teenitud rahaga ümber käima. Ei loobiks seda mõtlematult tuulde ja ei ostaks nii palju riideid ja muud ninni-nänni mida ma tegelikult ei vaja. Siis oleksin ma tohutult õnnelik.

Aga uueks aastaks soovin kõigile soovide täitumist, kordaminekuid ja ilusaid hetki.


Lõpetuseks kollaaž polyvore'st mida kannaksin meeleldi aastavahetusel.



No comments: