Thursday, January 7, 2010

...

Ma fännan hullult mütse. Kuigi ma ise ei tunne ennast eriti mugavalt neid kandes. Kuidagi ahistav tunne tekib. Ei oska põhjendad miks, aga see lihtsalt on nii. Kuid siiski, on ju talv ja iga endast lugupidava neiu peast ei puudu sellise pakasega üks kift müts.
Ise ma ostsin sellise täiesti tavalise pibo omale, umbes nagu kollase mütsi kõrval see must. Ja mõtlesin, et see jääb niisama kandes kuidagi igavaks. Seega marssisin sisse Expressionsi ehtepoodi ja hakkasin prosse taga otsima. Valik ei olnud just kuigi lai. Seega otsustasin punaste huulte kasuks. Mingit eriti suurt ma ei tahtnud mütsi külge haakida, niisiis sain sellise pisemapoolse. Mis iseenesest on täitsa nunnukas. Muidugi ma ei ole prosside hindadega absoluutselt kursis siis see tundus küll kuidagi natuke palju sellise väikse jeblaka jaoks(99.-). Aga vaja mul ju oli seda. Mõeldud, tehtud. Nüüd patseerin rõõmsalt oma kaunistatud piboga ringi.
Aga pildilt ma ihaldaksin omale kõige rohkem esimest mütsi. Ja muidugi oleks lahe omada ka seda 'lapakatega' ägedat peakatet.
Vot selline sissekanne siis seekord.

No comments: