Friday, March 5, 2010

Bedroom rock

Eee, täna ma tahan hoopis teistest asjadest rääkida. Nimelt käib minu toas suur ümberkorraldus. Uus tapeet, uus mööbel jne. Miks ma üldse mingit muutust tahan oma toas on sellepärast, et eelmine on mind täielikult ära tüüdanud. Kuidagi kõle ja suur. Nüüd ma tahan, et oleks minimaalne- voodi, riidekapp, kummut, riiul ja mõnus comfy tugitool.
Igatahes olen oma megatubli emaga juba tapeetimisega algust teinud. Ja tahtsin kirjeldada milline mu dream bedroom praegu tuleb. Ühesõnaga voodi tagune sein on juba tumepruun(see täiega softis kogu väljanägemist, muutis hubasemaks ka) ja seal peal on valge orhidee kleeps(lisan pildid ka, aga neil on täielikult illustreeriv tähendus siin, et aimu saada millistest asjadest ma räägin, sest mul praegu pole kahjuks millegagi pilti teha. Aga kohe kui võimalus tuleb siis näitan kõigile!). Nii, üks sein on siis tumepruun, ülejäänud kolm seina tulevad sellised kreemikad, väga lihtne. Igatahes olen mina rahul. Põrandal on valge, mõnus pehme, karvane lambavilla vaip ka. Laes on riisipaberist ümarik lambike. Põrandale ostsin veel Jyskist megailusad klaasist topsikesed, sätendava kiviga, kuhu panna küünlad põlema. Pean veel kolmemeetrise kardinapuu ostma ja valget tülli.
Oi, juba kujutan ette kuidas ma nädalavahetuse hommikul, päike nägu paitamas, mõnulen oma beibiga koos teki sees, rõdu uks pisut lahti ja mõnusat kevade lõhna sisse hingan. Vot see on idüll.
(sellist, sutsu pruunimat värvi on siis üks tapeet)

(ja TÄPSELT, selline orhidee seinakleebiss Decorettolt on pruuni peale kleebitud. Ehk siis kui eelmise pildi järgi seletada siis vasakul pool, seal kus on aken vms, selle kohapeale siis kleepisin selle)


(see siis on reaalne tulemus)

No ja ongi kõik tänaseks :) Mina jään homset ootama ja täna kuskile linnapeale minema ei hakka. Vahelduseks täitsa mõnus.

Have a great weekend.
Paabulind

No comments: