Tuesday, March 2, 2010

Civilise yourself

Finally sain ma kätte oma Apollost tellitud raamatud. Tegelikult juba umbes nädal tagasi. Aga ootasin õiget aega millal saan istuda mõnusasti tugitooli ja raamatukaaned lahti lüüa ja hakata lugema raamatut Alek Wek'ist(Alek : the extraordinary life of a Sudanese refugee), kes on Sudaani põgenikust modell. Eile ma veel palju ei jaksanud lugeda kuna kell oli juba üle 12'ne öösel ja uni tuli peale. Aga täna jätkan selle lugemist KINDLASTI, sest see on väärt lugemine. Ma juba praegu olen lummatud sellest. Kuigi see on inglise keelne ja võib-olla mõningal määral keerulisem lugeda, siis arusaamisega pole veel probleeme tekkinud. Luckily.

(raamatu kaas on mul küll üsna teistsugusem ja ilusam, aga kahjuks ei olnud leida normaalses suuruses pilti sellest internetist)

Ja teine raamat mille sain on The Fashion Book. Mis annab hea ülevaate moemaalima tähtsamatest disaineritest, fotograafidest, ikoonidest, modellidest jne. I'm happy to have it.

No comments: