Monday, March 1, 2010

Good, better, the best

Nädalavahetus was niiiiiiice. Sõbranna Merruga käisime reedel venuses ja siis hollys ja siis ma veel jõudsin überisse ka korra sisse põigata. Ma ei tea miks ma seal käin. Ilmselt sellepärast, et hea, kodu ligidal pärast jala tulla. Heheee. Terve laupäevase päeva ma olin voodis, lihtsalt nii hea on mõnikord niisama olla. Siis kutsus Merru mind õhtul hiljem külla ja et pärast võiksime privesse minna. Aga ma lihtsalt ei jaksand klubisse küll enam minna. Niigi eelmine nädal sai päris palju pidutsetud ja üldse alkoholi mõningal määral rohkem tarbitud kui tavaliselt. Mis on väga, väga paha. Enam nii ei tee. Päriselt kaaaaa:)
Niisiis läksin ma laupäeva õhtul Merru juurde ja vaatasime kolmekesi filmi 27 dresses ja sõime hästi suure paki krõõpse ära ja jõime veini. Mingi aeg jalutasin koju ja siis sain nagu ilmutuse kuskilt (ütleme, et umbes nagu vihmapiisk oleks pähe kukkunud ja siis mingi geniaalne mõte tulnud) , et mul on väga kiiresti vaja osta endale kummikud. Kuna mu töökoht asub suhteliselt kodu lähedal (10 min jalutada) siis ilmselgelt ma ei jõua kuiva jalaga tööle, kuna mul ei ole mõtekas ühistransporti kasutada. No igatahes suunudun ma nüüd lähipäevil omale kummikuid otsima. Vot tak.
Mis ma veel tahtsin rääkida, et vaatasin mina mingil päeval Eesti Muusikaauhindade jagamist ja pidin taaskord nentima, et Ines on fantastiliselt kena naine. Tõeline stiilitar. Ma olen ausaltöeldes alati imetlenud tema veits boheemlaslikku stiili segatuna naiselikusega. Väga meeldivad mulle veel tema tumedad,  šokolaadipruunid juuksed. See toob hästi esile tema kriimud silmad.

No comments: