Tuesday, April 13, 2010

Happy little blondie

Ženja Fokin. My looooooooooooooooooove. Ei, ei mitte, et mul mingid romantilised tunded tema vastu oleksid, vaid ta on lihtsalt nii äge inimene. Vähemalt läbi teleriekraani ja ajakirjanduse on minule küll selline mulje jäänud. Nii positiivne, energiline, särav, otsekohene jaaaniiiedasiiiiii. Ma tahaksin tema kohta veel hästi palju toredaid iseloomustavaid sõnu öelda, sest ta on igat seda sõna ka väärt.
Aga miks ma praegu temast kirjutan on see, et mu postkastis oli selline tore reklaambuklett nagu Rocca al Mare keskuse ajakiri. Ja Ženja oli selle ajakirja tarbeks mõned inimesed riidesse pannud. Mida ta on teinud igati ootuspärselt. Ning siis on veel küsitud mõned küsimused praeguste trendide kohta ja mis tooks tavalisse argipäeva erilisust ja mis tema arust on selle kevade märksõna.
Nii sain ma teada, et kinga konts peaks olema vähemalt 10 cm, siis jään moodsaks. Võiks proovida klassikalist kitsalõikelist pliiatsseelikut lasteosakonnast pärit T-särgiga, millel on lõbus pildike(Jaaaaa, mulle sellised toredate piltidega t-särgid ja maikad vägapalju meeldivad). Ja oh üllatust, riietumisel tuleks säilitada pisut lapselikkust... See mõttetera on minule igati mokkamööda!
Ning veel üks soovitus Ženjalt: 'Tundkem rõõmu pisikestest asjadest siin suures maailmas. Ja jäägem moodsaks!' Kui ilusti on see öeldud.

No comments: