Tuesday, April 13, 2010

...

Päris mitu päeva on möödas viimasest postitusest. Aga on olnud ka tegemist. Töölt on õppepuhkus ja on vaja lõputööga tegeleda. See võtab üsna palju aega. Kuigi ma pole veel alustanudki töö ülevaatamisega. Nii nõme. Homme saan juhendajaga juba kokku ja see teeb mind vägagi murelikuks. Aga ükski asi siin elus ei ole ületamatu nii, et hakkan juba täna asju üle vaatama.
No okei, neljapäeval sain 24. Minu jaoks oluliseimad inimesed käisid külas ja see on see mis loeb. Ma olin õnnelik. Tööl oli ka üsna tore, sain mingi palju palju kommi-shokolaadi(kokku mingi 10 karpi). Kõik vist eriavad seda, et ma käin jooksmas ja rulluisutan ja teen kõhulihaseid kodus, et rannahooajaks ikka triksis traksis olla.
Reedel tulid ema ja isa külla, shampa ja tordi ja lilledega ja kingitusega. Ma sain omale uue telefoni. Mis saaks veel ägedam olla, sest eelmise ma rikkusin ära natuke ja ei julgenud seda enam avalikus kohas välja võtta. Ühesõnaga mõtlesin telefoni ilusamaks teha ja kleepisin ääred kivikesi täis. Mingi aeg oli lahe, aga siis hakkasid juba kivid kõrva kraapima ja valus oli. Niisiis nokkisin mingi päev kivid ära. Kõik ei tulnud muidugi lahti, sest tarkpea nagu ma olen kleepisin need mingi superatakiga sinna ju. Ja siis jäi väga väga inetu kui mingi suvalistesse kohtadesse need kivid jäid.
Selles mõttes, et ma olen nii laisk ikka, et parem lähen ostan uue telefoni kui nokiks kuidagimoodi need kivid ära sealt.
Siis sain veel sünnaks vanematelt omale uisud nagu loodetud. Ma olin nii õnnelik. Kuini eilseni. Läksime sõbrannaga uisutama ja mingi hetk hakkas üks uisk hõõruma, sain villi omale.
Aga milleks vinguda kui õues on sellised mõnusad ilmad ja saab näiteks jooksma minna või niisama jalutama.

Reedel sai ühes ööklubis käidid ja paar tundi tantsu löödud. Siis laupäeval oli ka peole minek. Sain oma uue kleidi ja kingad ka sisse kantud :) Küll on tore.

Igatahes ma ei jaksa rohkem siin mingit igavat juttu ajada ja vaatan, ehk mõnipäev tuleb mõni äge postitus millestki ägedast :)

See on minu uus nunnukas :)


Olge ägedad ja kevadet südamesse!
Paabulind

No comments: