Monday, April 5, 2010

Pealkirjata

Kolm on kohtu seadus... mwahahaaa.
Alates homsest üks, kaks, kolme päeva pärast on mul sünnipäev. Ajee. Tegelikult ma üldse eriti ei oota seda. Ma ei tea miks, aga mulle eriti ei meeldi kogu selle päevaga kaasas käiv tähelepanu. Võimalik, et ma olen mingi imelik selles suhtes, aga jah, ma parema meelega istuksin kodus, ja võtaksin selle päeva ainult endale. No okei, muidugi ma vastaksin sõnumitele ja kõnedele ja teeksin muud toredat, et ennast sellel pärval eriliselt tunda. Aga selle osa ma tõepoolest jätaksin vahele, et pean terve sünnipäeva päeva töökaaslastega mööda saatma. Oh ei, mul on väga toredad töökaaslased, isegi liigagi, aga võiks ikkagi olla nii, et sinu sünnipäev on sulle vaba päev ja sa saad selle päeva veeta täpselt nii nagu sa ise tahad. Magada täpselt nii kaua kui süda lustib jne. Okei, aitab. Kaua ma mämmutan sellest, et minu ideaalis oleks iga inimese sünnipäev vaba päev :)

Niisiis, mul on kaks soovi mida ma väga tahaksin omale kingituseks saada. Esiteks korralikud rulluisud. Eelmine kevad võtsin emalt väe ja võimuga tema omad ära ja uisklesin ise sügiseni nendega ringi. Täielik sõltuvus. Nüüd aga oleks isiklike vaja.

Ja teine soovunelm mis mul oleks, on iPod, millesse ma saaksin panna kõik oma lemmiklood ja siis uisutama minnes neid kuulata ja kaasa laulda. Veel kuluks iPod ära ka siis kui ma jooksmas käin(mida ma just täna tegin). Lõppmõnus ikka sörkida mõnusa muusika saatel.

Igaks juhuks mainin ära, et piltidel on vägagi illustreeriv tähendus. Never ei läheks ju roosade HelloKittydega uisutama. Selles mõttes, et liiga titekad. Kuigi mine tea, ma olen üsnagi ettearvamatu teinekord. :)

A jaaa, käisin täna veel tatokat üle tegemas. Oleks ma teadnud, et see nii valus nüüd olla võib, siis oleksin selle ületegemisega väheke kauem oodanud.

Aga olgunii praegu. Ma hakkan end mõnusasti teleka ette sättima ja Etv2'st filmi 'The last kiss' vaatama. Kaunist õhtupoolikut kõigile.

No comments: