Monday, June 28, 2010

Find your love

Asjalood on nüüd nii, et ma olen ametlikult laiskuse lainel :) Käin, tšillin, puhkan, naudin elu. Või noh, vähemalt eelmisest teisipäevast kuni eilseni. Sest nädal on mul veel tööl käia ja siis hakkab ametlikult kuuajane puhkus.
Oma puhkuse kavatsen enamus ajast suvilas mööda saata kust on mul randa kilomeeter ja mina olen õnnelik. Veel tahaksin Pärnusse jõuda ja kindlasti on üks nädalavahetus broneeritud Lemmeranna jaoks. Sellised lood siis. Postitustega on nüüd vahepeal natukene halvasti läinud, aga nagu öeldud sai siis olen natuke laisk ja hoolimatu olnud lugejate suhtes. Katsun ikka vahepeal midagi postitada kui on.
Näiteks on plaan endale pikk, maani suvekleit hankida. Kas äkki keegi teab kust võiks leida mingeid lahedaid?

Igatahes praeguseks, suurepärast ja sündmusterohket ja meeleolukat suve kõikidele toredatele inimestele.

  Mu armas kodurannake

No comments: